Digital tilmelding konfirmationer 2025

Her kan du digitalt tilmelde dit barn til konfirmation og konfirmationsforberedelse i 2025

OBS! Tilmeldingen åbner onsdag d. 13. september kl. 10.00.

Ved tilmeldingen reserverer I den dato og det tidspunkt, som I ønsker konfirmation i 2025.
I skal udfylde den blanket, der hører til den ønskede konfirmationsdato og det ønskede tidspunkt, og når blanketten er udfyldt, har I sikret jer en plads ved den ønskede konfirmation. I har herved automatisk tilmeldt jer konfirmationsforberedelsen.

Umiddelbart efter at blanketten er udfyldt og afsendt, modtager I en kvittering på, at konfirmanden er skrevet op og har fået plads på den ønskede dato.

Det er vigtigt, at I kun reserverer én dag pr. konfirmand, for ellers lukker I for andres muligheder for at reservere deres konfirmationer.

Tilmelding lørdag d. 10. maj Butterup Kirke kl. 10.00
Tilmelding lørdag d. 10. maj Butterup Kirke kl. 12.00 (Lukket for tilmeldinger)
Tilmelding lørdag d. 17. maj Tuse Kirke kl. 10.00
Tilmelding lørdag d. 17. maj Tuse Kirke kl. 12.00 (Lukket for tilmeldinger)
Tilmelding søndag d. 18. maj Tuse Kirke kl. 10.00
Tilmelding lørdag d. 24. maj Tuse Kirke kl. 10.00 (Lukket for tilmeldinger)
Tilmelding lørdag d. 24. maj Tuse Kirke kl. 12.00 (Lukket for tilmeldinger)

Man kan også tilmelde sit barn til konfirmationsforberedelsen i Butterup-Tuse Sogn 2024/2025, hvis man går på Tuse Skole og vælge, at konfirmationen skal foregå i det sogn, hvor man bor - som altså ikke er Butterup-Tuse Sogn. I dette tilfælde bruger man tilmeldingsblanketten nedenfor:

Tilmelding til konfirmationsforberedelse i Butterup-Tuse Sogn 2024/2025, hvor konfirmationen skal foregå i en anden kirke.